جوانی صورت

زیبایی و تناسب اندام با پرگل

جوانی صورت

زیبایی و تناسب اندام با پرگل

جوانی صورت

گروه زیبایی دکتر منصوری آماده است تا خدمات مربوط به زیباسازی, جوان سازی پوست و تناسب اندام را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد. این گروه زیبایی یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور است که تحت نظر متخصصان با تجربه و با استانداردهای جهانی به بهترین نحو این خدمات را انجام می دهد. اگر شما هم می خواهید عمل زیبایی را بر روی صورت یا سایر اندام های خود انجام دهید, پیشنهاد می کنیم با شماره های نوشته شده در سایت پرگل تماس بگیرید و بعد از مشورت با دکتر منصوری عمل زیبایی خود را شروع کنید.

کلمات کلیدی

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیکرتراشی که این روزها با نام نوعی روش درمانی خاص به نام لیپوماتیک پیوند خورده، به مجموعه‌ای از روش‌های درمانی مختلف گفته می‌شود که برای خارج کردن بافت چربی اضافی از بدن به کار می‌روند. هرچند بیشتر افراد، پیکرتراشی را معادل لیپوماتیک می‌دانند، اما لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن هم نوعی پیکرتراشی محسوب می‌شوند. در این مطلب، به مقایسه روش‌های مختلف پیکرتراشی و مزایا و معایب‌شان خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

لیزر لیپولیز یک روش جراحی کم تهاجمی است که باعث تخریب سلول های چربی شده و از طریق ایجاد گرما باعث تحریک اثر سفت کننده روی پوست می شود.

این سیستم لیزر که در 31 اکتبر 2006 در سازمان دارو و غذای آمریکا (FDA) به تایید رسیده است، روشی است که طی آن از یک فیبر نوری لیزر داخل بافتی جهت رفع چاقی استفاده میشود. در اثر تابش اشعه لیزر، چربی ها به صورت نیم مایع در می آید که  میتوانند به راحتی توسط بدن جذب شوند یا از بدن خارج شوند. لیزر لیپولیز تحت بی حسی موضعی انجام می شود و یک جلسه آن به مدت 1 تا 3 ساعت طول می کشد.

  • ۰
  • ۰

لیپولیز لیزر نوعی جراحی زیبایی است. در روش لیپولیز از انرژی لیزر برای تغییر شکل و ظاهر بدن شما استفاده می کنند. در این مطلب به فواید لیپولیز صورت و شکم می پردازیم.

لیپولیز کمک می کند تا بافت های چربی در بخش های خاصی از بدن به قسمت های کوچکتری شکسته شود. اگر شما می خواهید بافت های چربی شکمی، قوزک، ران یا باسن را از بین ببرید، میتوانید از روش لیپولیز استفاده کنید.  اما این روش به طور معمول برای افراد  خیلی چاق توصیه نمی شود.

اگر شما علاقه مند به درمان با لیپولیز هستید، باید با جراح پلاستیک متخصص، مشاوره ای داشته باشید. آنها می توانند توضیحاتی در موردمزایای لیپولیز و خطرات احتمالی به شما ارائه دهند.

انواع دیگری هم از لیپولیز وجود دارد که شامل تزریق یا درمان های رادیویی هستند، اما لیزر لیپولیز رایج ترین روش است.

  • ۰
  • ۰

لیزر لیپولیز که چند سالی است وارد روند مقابله با چاقی شده است، همچون عمل لیپوساکشن عوارض زیادی دارد و تنها برای رفع چاقی‌های موضعی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد

لیزر لیپولیز آری یا نه؟

  • ۰
  • ۰

لیزر لیپولیز که با نام لیپولیزر هم شناخته می شود، در حال حاضر در اروپا، استرالیا و آمریکا به کار می‌ رود و از سال ۲۰۰۶ مورد تایید رسمی قرار گرفته‌ است. به طور خلاصه، لیپولیز فرآیند درمان کاهش چربی، کاهش سلولیت، کاهش پوست سست و کاهش علامت‌ های کششی است. ​

لیزر لیپولیز یک روش جراحی و کمتر تهاجمی لیپوساکشن چربی های اضافی است که توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن و غیره را به صورت کامل تخلیه می کند. این روش می تواند چربی هایی را که در ناحیه های مختلف بدن انباشته شده اند و با ورزش و رژیم غذایی حذف نمی شوند را از بین می برد.

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که از ما می پرسند این است علت لک بعد از میکرونیدلینگ چیه؟  بسیاری از بیمارها بعد از انجام میکرونیدلینگ شاهد ایجاد لک هایی در صورت شان هستند و ابزار نگرانی می کنند.

در حالی که علت لک بعد از میکرونیدلینگ نشانه این است که پروسه درمانی شما برای از بین بردن لک های صورت در حال طی شدن است و نیاز است تا روند درمانی خود را در جلسات منظم ادامه بدهید.

لک صورت که با نام عملی ملاسما شناخته می شود در صورت زنان بیشتر از مردان اتفاق می افتد. این لک ها در ناحیه گونه، پیشانی و چانه به صورت لکه های قهوه ای رنگ ظاهر می شود و در برخی موارد با درمان های موضعی و خانگی درمان پذیر نیستند. به همین خاطر نیاز به درمان تخصصی تر از جمله استفاده از میکرونیدلینگ برای درمان آنهاست.

  • ۰
  • ۰

کوروش صمدی متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: میکرونیدلینگ روشی موثر برای درمان انواع جوش، آکنه و اسکار آکنه است که در آن  یک لایه سطحی از پوست برداشته می‌شود؛ همچنین در این لایه برداری سطحی، لایه مرده پوست نیز از بین می‌رود که پوست را شفاف و روشن می‌کند زیرا این دستگاه  میکروکانال و حفره‌های متعددی را در پوست ایجاد می‌کند و از این حفره‌ها ترشحات خون، سرم و پلاسما خارج می‌شود، خروج  این ترشحات جوان‌سازی پوست را درپی دارد.

  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ یا به زبان ساده تر روش جوان سازی پوست فرآیندی است که در آن با سوزن صدها حفره ریز در پوست ایجاد می شود. (بله، جدی). ​شاید فکر کنید که این جدیدترین روش مراقبت از پوست و زیبایی است، اما در واقع حدود ۵۰ سال است که در حال تغییر و تحول است! ​

طرفداران میکرونیدلینگ ادعا می‌ کنند که با استفاده از آن توانسته اند، همه چین و چروک هایشان، هیپرپیگمانتاسیون و پوست مات شان که به خاطر مسائلی مانند زخم، علامت‌ های کششی، و سلولیت ایجاد شده بود را از بین ببرند، اگر چه نتایج علمی آن هنوز مشکوک هستند، اما شما نباید امید خود را از دست بدهید.

  • ۰
  • ۰

بزرگ کردن سینه جزو شایع ترین عمل های جراحی زیبایی در خانم ها است. در این عمل جراحی،  پروتزهای مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

راه های دیگر جهت بزرگ کردن سینه شامل داروهای هورمونی و تزریق ژل است که به علت عوارض زیادی که ایجاد می کنند، روش مناسبی نیستند.
روش جدیدتر، تزریق چربی به داخل سینه هاست که به علت آنکه بعدها ممکن است در روند تشخیص سرطان سینه اختلال ایجاد کند، هنوز مورد قبول همه پزشکان نمی باشد.

  • ۰
  • ۰

مدیر گروه مرکز تحقیقات پستان جهاد دانشگاهی ضمن تشریح عوارض پروتز سینه و اینکه چه کسانی مناسب انجام این جراحی هستند، گفت: پروتز سینه مانعی در بارداری و شیردهی ایجاد نمی‌کند.

دکتر آسیه الفت بخش  - جراح عمومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عمل جراحی پروتز سینه، گفت: پروتز سینه مانند پروتزهایی که در جاهای دیگر بدن استفاده می‌شود، ضرورت‌های خاصی داشته و نباید بی‌دلیل استفاده شود. معمولا این اعمال از نظر زیبایی شناسی در زنان بخصوص زنان جوان حائز اهمیت است و در بعضی از موارد برای رفع مشکلات ظاهری بدن ناچار به پروتزگذاری هستیم. در عین حال این نوع اعمال نیز عوارض و خطراتی دارند.